Novinky

Všechny novinky

Právě se nacházíte:  CzechCoolTrade.cz   Novinky   Nadčasový prodejce a obchodník „Vědomý obchodník“

Nadčasový prodejce a obchodník „Vědomý obchodník“

23.07.2013

Nadčasový prodejce a obchodník „Vědomý obchodník“

Počet osob: 10
Rozsah: 80 hodin /10 dní
Cena: 2.500,- Kč / hodina, 20.000,- Kč / školicí den

Program určený pro zaměstnance na obchodních pozicích (obchodní manažeři, obchodníci a asistentka obchodního oddělení):


Program „Vědomý obchodník“ je určen pro zaměstnance nebo OSVČ, jejichž pracovní náplní je přímý kontakt se zákazníky. Tento program, nejen vzdělává zaměstnance a prohlubuje jejich znalosti a zkvalitňuje dovednosti ve všech oblastech, které v rámci obchodního vztahu mohou nastat (prodejní, prezentační a vyjednávací dovednosti, projektový management, přístup k významným zákazníkům, analýza potřeb, práce s vnitřní motivací apod.) ale také je zaměřen na plnější každodenní využití potenciálu a vnitřních zdrojů účastníků za pomocí nejnovějších poznatků neurolingvistiky, zákonitostí úspěchu a koučovacích nástrojů.

V současné ekonomice je cílem udržení konkurenceschopnosti společnosti na trhu a zkvalitnění jejich pracovních sil plnějším využitím potenciálu a vnitřních sil zaměstnanců. Proklientsky zaměřené společnosti a zaměstnanci, budou mít výhodu v pevnějších a dlouhodobějších vztazích se svými zákazníky. Budou tak moci využít vytvořené důvěry zákazníka k dlouhodobějším a trvalejším obchodům. Vědomý obchodník si je dobře vědom svých schopností, zdrojů a vnitřních sil. Za své výsledky, úspěchy i neúspěchy nese plnou zodpovědnost a jeho jednání je proaktivní. Prohloubené komunikační a prodejní znalosti pak ve spojení s modernmími koučovacími nástroji (zejm. hlubší znalosti analýzy zákaznických potřeb, správné argumentace, znalosti strategie vyjednávání, budování důvěry a podobně) pomáhají v prodeji tam, kde ostatní selhávají.

Harmonogram školení

1. den - Proč právě "Vědomý obchodník" ?

- Výjimečnost a nezastupitelnost povolání obchodníka

2. den - Zákonitosti úspěchu a my

- Poznání a osvojení zákonitostí úspěchu, nastavení osobní vize a využití vnitřních zdrojů motivace

3. den - Jedinečný produkt a firma

- Propojení osobní vize s firemní vizí a objevení výjimečnosti produktu a zastupované firmy

 

Tyto 3 dny jsou zaměřeny na využití plné motivace a loajality účastníka v duchu hesla>
„KDO HOŘÍ, ZAPALUJE“

4. den - Zásady komunikace, aneb cesta k porozumění

- Osvojení efektivních komunikačních dovedností

5. den - Vyjednávání a krizová komunikace, jak vyjednávat, řešit námitky a krizové situace

- Prohloubení komunikačních dovedností ve vypjatých situacích, jak vyjednávat, řešit námitky a krizové situace

6. den - Budování vztahu a důvěry 80 % úspěchu v obchodě

- Pochopení důležitosti vztahu a důvěry v obchodě, osvojení dovedností

 

Tento 3 denní blok je zaměřen na perfektní zvládnutí komunikace jako hlavního nástroje obchodníka i ve vypjatých situacích, umožňující zvládnutí i krizových klientů.

7. den - Zjišťování a analýza potřeb

- Osvojení dovedností a schopností zjišťovat a analyzovat potřeby zákazníků

8. den - Vyjednávání a řešení námitek v obchodě

- Aplikace získaných schopností krizové komunikace na jednáních

9. den - Uzavření obchodů a zajištění platby

- Osvojení technik a tipů na uzavření obchodů a zajištění včasných plateb

 

Tento 3 denní blok je zaměřen na zvládnutí odbornosti prodejce, tak aby se stal špičkovým profesionálem v oblasti obchodu a vyvaroval se nejčastějších chyb, kterými prodejci ztrácí zákazníky.

10. den - Spokojený klient a dlouhodobý obchod

- Pochopení a osvojení zákonitostí zajišťujících dlouhodobé vztahy a vracející se klienty s využitím emailového marketingu jako nástroje 21 století

Obsah školení

Navržená vzdělávací aktivita je ucelený akreditovaný program pro obchodní manažery, obchodníky a asistentku obchodného oddělení s cílem zlepšit klíčové komunikační a obchodní dovednosti, znalosti s důrazem na výhody a užitné povědomí o nabízených vlastních produktech a službách společnosti i o dokonalých znalostech potřeb zákazníků. Díky zaměření a důrazu výuky na využití teorie v praxi zavedou zaměstnanci získané znalosti a dovednosti do praxe.

Díky moderním formám tréninků a teamovému koučinku přináší absolvování těchto kurzů hmatatelné výsledky v praxi. Lektoři tohoto programu mají dlouhodobé prokazatelné zkušenosti z praxe, zejména z obchodních pozic a vedení obchodních týmů. Ve spojení s koučovacím přístupem si účastníci nejen schopnosti rychle osvojí, ale více se s nimi ztotožní. Pojmou je jako vlastní.

Cílem navržené vzdělávací aktivity je vychovat takové profesionály z řad obchodních pracovníků, kteří budou spolehlivě reprezentovat vaši firmu na trhu a díky nimž si budete vytvářet silné konkurenční zázemí pro další možný rozvoj. Zvýšená loajálnost, motivace a proaktivita zaměstnanců vám rovněž pomůže v tomto vysoce konkurenčním prostředí. Ti pak budou kariérově růst v rámci firmy, a budou i nadále motivováni podílet se na budování a rozšiřování firemního portfolia klientů.


Počet osob: 10
Rozsah: 80 hodin /10 dní
Cena: 2.500,- Kč / hodina, 20.000,- Kč / školicí den

Pokud máte zájem o více informací, kontaktujte nás.