Novinky

  • Technologie vyhlášeny!Technologie vyhlášeny!
    25.07.2019

    Od 23. 9. 2019 budou moci podnikatelé podávat své žádosti v rámci vyhlášené výzvy Technologie. Co vám tato výzva...

  • Úspory energií se blíží!Úspory energií se blíží!
    12.06.2019

    Začátkem července bude vyhlášena výzva zaměřená na úsporu energií, jejímž cílem je podpora opatření přispívajících...

  • Energetické úspory veřejných budov jsou zpět!Energetické úspory veřejných budov jsou zpět!
    03.06.2019

    V následujících měsících bude bude možné podávat žádosti do výzvy č. 121 zaměřené na energetické úspory ve veřejných...

  • Program akcí klubu do konce roku 2019Program akcí klubu do konce roku 2019
    20.05.2019

    Pro všechny členy našeho podnikatelského klubu i všechny zájemce o členství jsme aktualizovali program klubových akcí...

Všechny novinky

Právě se nacházíte:  CzechCoolTrade.cz   Novinky   Dobré jméno především

Dobré jméno především

22.08.2014

Dobré jméno především

Dobré jméno především!


V předcházejících dekádách byly reklamní kampaně vesměs stejné. Bez ohledu na to, jak byly samy o sobě originální, měly podobný formát a užívaly masových médií, jakými byli pouze tisk a televize. Velké společnosti, a tudíž velcí hráči na trhu, v uplynulých letech poznaly, že na zmíněná dvě média se v době internetového boomu spoléhat nelze. Online svět změnil pravidla marketingu a public relations a díky moderním technologiím jsou kampaně „nové doby“ kreativnější, než se kdy kterému zadavateli (ale i výrobci) reklamy snilo. 

Internet s sebou přinesl řadu inovací, které posunuly lidi blíž k sobě navzájem. Jen těžko lze dnes něco zatajit, ututlat. Jakkoli můžete mít perfektní reklamní spot, silně negativní recenze jednoho uživatele a následná šeptanda mezi lidmi peníze investované do propagace vašeho výrobku nebo služby promění ve vyhozené. Revoluce v komunikaci s sebou tak přinesla posun od krátkodobých kampaní k dlouhodobým, k postupnému vytváření a posilování vztahů se zákazníky a veřejností obecně, k tzv. public relations. 

S novými výzvami a problémy, které jsou pro tento globální svět společné, vyvstaly také nové příležitosti. A z těch můžete těžit právě vy, kteří se rozhodnete ony dlouhodobé vztahy se svými zákazníky pěstovat. Nová média totiž umožňují i menším, lokálním hráčům být viděn a respektován. Zvolíte-li v duchu hesla „Být malý neznamená také tak jednat“ tu správnou formu komunikace, přimícháte příměs nápadu z naší dílny a ochotu pustit se do toho, pak můžete zahájit dialog, který pomůže vybudovat a posílit dobré jméno vaší společnosti a dlouholetou tradici. 

Netvrdím, že tradiční média jsou ztracená, protože bych popírala denní čtenost tisku a sledovanost jednotlivých TV kanálů. Výše nastíněným vývojem jsem jen chtěla shrnout posun v užití komunikačních kanálů, protože nabízená škála je širší než kdykoli předtím. Při našich konzultacích můžeme samozřejmě také zjistit, že vámi dosud užívané formy komunikace s cílovými zákazníky jsou správné, byť stojí na tradičních médiích. I těmto z Vás máme co nabídnout, a sice představit, jak moderní podnikové public relations funguje, a ukázat vám možnosti, které coby zadavatelé reklamy máte. Ať už jste odborníci ve stavitelství, ve výrobě kancelářských potřeb, nebo prodeji aut, forem a způsobů, jak představit oblast vašeho podnikání, je mnohem víc, než vás samotné napadne. Je to jako s každou jinou lidskou činností – naše chyby a náš potenciál vidí snáz druzí než my sami. Nechte se námi proto vést. Máme společný cíl: Naše kreativní nápady a efektivní public relations se stanou základem pro vaše další strategické fungování na trhu a rozšiřování obchodního potenciálu vašich produktů nebo služeb. 

Za Czech Cool Trade s.r.o. 

Bc. Andrea Schönová